Analýza současného stavu webu, první krok pro systematické zvyšování návštěvnosti a objednávek vašeho webu.
Chcete lépe poznat návštěvníky vašeho webu, dozvědět se, jak se na web dostali, co na něm hledají a na jakých stránkách tráví nejvíce času? Máme vhodné nástroje pro měření a analýzy. Na základě těchto dat umíme výrazně zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a zlepšit SEO pro vyhledávače.
Co je analýza webu?
Analýza webu je odborné prozkoumání vašich současných webových stránek a hledání jejich slabých míst. Předávací dokument analýzy webu obsahuje seznam chyb webu a seznam doporučených řešení jejich odstranění. Nejčastěji se jedná o nevhodně zvolená klíčová slova, nedostačující obsah, chybně vyplněné nebo nevyplněné meta tagy, špatná architektura a nejasné cíle webu.
Druhy analýz:
- Analýza návštěvnosti
- Analýza klíčových slov
- SEO analýza (Analýza obsahu, architektury a meta tagů webu)
- Analýza zpětných odkazů
- PPC audit
Co analýzou webu docílíme?
Cílem analýzy webu je vždy zvýšení návštěvnosti stránek a dosažení vyšších pozic ve vyhledávačích, tím i zvýšení prodeje vašich produktů nebo služeb. Analýzu webu není možné udělat bez intenzivní spolupráce s Vámi. Vycházíme z předpokladu, že jste to právě vy, kdo nejlépe zná své zákazníky – ať už stávající nebo potenciální. My Vám, pomocí našich marketingových zkušeností, umožníme se k nim dostat. Analýza webu je kontinuální a opakující se proces skládající se z pěti hlavních kroků: sběr, měření, zprávy, analýza a optimalizace.
Analýza návštěvnosti
Návštěvník je ten, kdo navštíví vaše webové stránky, ať už home page, tak jakoukoliv podstránku vašich webových stránek. Návštěvníky dělíme na 3 skupiny:
- ti, co přišli z organického vyhledávání přímo na vaši doménu
- ti, co našli vaši stránku ve vyhledávačích nebo katalozích firem
- ti, co klikli na PPC kampaň
Víte, že: Dle průzkumu přichází jen 40% návštěvníků na weby přes homepage, ostatní přes jiné podstránky?
Všechny typy návštěvníků dokážeme na vašich webových stránkách měřit a analyzovat díky nástroji Google Analytics. Tímto nástrojem měříme nejen celkovou návštěvnost vašich webových stránek, ale i další faktory:
Na základě těchto hodnot dokážeme váš web analyzovat a doporučit následné kroky pro zvýšení návštěvnosti.