Corporate identity

Díky jednotné firemní identitě vás zákazník snadno identifikuje.

Vizuální firemní identita vás reprezentuje na trhu, odlišuje od konkurence a buduje vaši image u zákazníků. Důležitost corporate identity nepodceňujte, protože utváří pozitivní pohled vašich potencionálních zákazníků. Také je informuje o vaší existenci právě ve chvíli, kdy se rozmýšlí o koupi zboží nebo služby.

Jednotná firemní identita vám zajistí specifičnost, originalitu a nezaměnitelnost s jinou společností. Grafický manuál vám zaručí jednotný styl všech tiskovin a vizuálních dokumentů, kterými se představujete navenek i uvnitř podniku. Kompletní návod k používání vizuálního stylu ušetří čas i peníze nejen vám, ale i subjektům realizujícím propagaci vaší firmy. Prezentace vaší společnosti, produktů i služeb bude příjemnější jak pro vaše zákazníky, tak partnery, média, instituce i vaše zaměstnance.

S čím vám pomůžeme

  • pro úspěšný start v podnikání vám navrhneme unikátní název pro vaši firmu
  • vytvoříme vhodné logo, které se bude hodit k názvu i oboru vašeho podnikání
  • sestavíme grafický manuál, ve kterém definujeme váš jednotný vizuální styl
  • pro snadné oslovení cílové skupiny vymyslíme poutavý claim
  • sjednotíme a navrhneme vhodné vizitky, hlavičkový papír, reklamní předměty, plachty, letáčky, brožury nebo polepy vozového parku

Jak postupujeme

Začínáme vždy od loga.

Corporate identity navazuje na logo. Ptáme se na váš obor podnikání, konkurenční výhodu, jedinečnost značky. Sepíšeme brief a pustíme se do práce. Pokud s podnikáním začínáte, navrhneme vám logo. V případě, že vaše logo potřebuje facelift, uděláme vkusný redesign.

Vybereme vhodný vizuální prvek.

Začneme připravovat návrhy formou skic. Vybrané návrhy překreslíme do počítače a pro lepší představu vám je prezentujeme na několika firemních materiálech, jako je vizitka, hlavičkový papír, obálka a další.

Vizuální styl rozpracujeme na firemní materiály.

Vybraný vizuální styl dopracujeme do finální podoby a rozpracujeme na veškeré tiskoviny, firemní materiály, webové stránky a prezentace. Veškeré grafické návrhy definujeme v grafickém manuálu.

Vše definujeme v grafickém manuálu.

Veškeré tiskoviny definujeme do grafického manuálu. Grafický manuál je souhrn pravidel pro používání firemní grafiky, jejímž výsledkem je jednoznačné stanovení identity společnosti.
Spolupráce s Atlantic Studiem umožňuje naší společnosti profesionální vystupování a prezentaci naší značky prostřednictvím nástrojů zpracovaných naším partnerem a to od webových stránek přes výzdobu a označení kanceláří, firemní dokumenty, označení služebních vozidel až po vizitky. Služeb využíváme bez mála pět let a ve všech směrech nám vyhovují.
Zdeněk Tůma, jednatel společnosti Cobap
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení