Nová firemní identita Příhoda

Pro jednoho z největších výrobců textilního potrubí jsme vytvářeli zcela novou firemní identitu. Od redesignu loga, nového vizuálního stylu, přes veškeré firemní materiály, včetně webových stránek a SEO optimalizace.

Nejprve jsme navrhli několik logotypů značky Příhoda. Logotypy vycházejí z vlastností produktu – lehkost, estetika, ekologie. Po výběru loga následovali návrhy a finální výběr firemní identity, která opět koresponduje se zadáním – lehkost.

 

 

 

Mimo logo a vizuální identitu jsme vytvořili i image fotografie.

 

 

V průběhu let vznikají nové tiskoviny.

 

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení