O značce

Prosadit se v množství kulturních akcí není jednoduché. A pokud si vyberete nemainstreemové žánry, jako je klasická hudba nebo jazz, tak máte o starost navíc. Jak zaujmout lidi a nalákat je na hudbu, kterou běžně neslyší v rádiích a televizích? Spolek Hudba Znojmo pořádá vážnohudební akce ve Znojmě a jeho okolí od roku 2005. U hudební kritiky je tradičně vysoce hodnocen a každoročně si ho najde 12 až 15 tisíc návštěvníků.

O spolupráci

Festival v roce 2021 změnil svoji tvář. Přizval malíře a rozhodl se pro variabilní linku vizuální komunikace. To pro nás bylo nevídaně atraktivní zadání. Výtvarné umění jsme mohli uchopit a využít pro komerční komunikaci.

Hudební festival Znojmo - logo
Hudební festival Znojmo
Hudební festival Znojmo

Vizuální styl

Hudební festival má pro každý rok nové téma, ve kterém se nese vizuální komunikace daného ročníku. Napadlo nás vnést do komunikace trochu pestrosti a navrhli jsme pro každý rok používat jinou barevnou škálu.

V návaznosti na pestrost barev jsme hledali sjednocující vizuální prvky. Hudba je umění stejně jako grafika, ilustrace, kresby, které jsou nám blízké. Vzhledem k rozpočtu nás napadlo pro každý ročník a téma vyhlásit tender na kresbu daného ročníku a pro komunikaci následně používat prvky z této kresby, která tématicky spojuje malířské a hudební umění a téma daného festivalu.

 

 

 

Hudební festival Znojmo - vizual
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5

Tiskoviny

Náš textařský tým se na této zakázce opravdu vyřádil. Pořadatel kulturní akce potřebuje spoustu tiskovin a textů. Vedle plakátu festivalu a kompletního programu složeného do atypické skládačky jsme tvořili i plakáty ke každé z 30 festivalových akcí. To byl opravdu oříšek, jak skloubit grafiku daného ročníku festivalu s fotem interpreta? Jak najít jednotící linku, když každá fotka je jiná a povětšinou se k obrazu ani nehodí?

Třešničkou na dortu byly dva festovalové magazíny, které jsme vytvářeli od obsahu po sazbu a tisk. Magazíny vyšly v regionálním týdeníku Znojemsko a také je pořadatelé rozdávali návštěvníkům na akcích.

 

 

1/12
2/12
3/12
4/12
5/12
6/12
7/12
8/12
9/12
10/12
11/12
12/12
Hudební festival Znojmo - vizual
Hudební festival Znojmo - bannery

Web

Web festivalu se snaží o maximální míru automatizace, obsahuje funkce, které mají pořadatelům usnadnit práci. Má detailně promyšlenou strukturu, díky skvělé zadávací dokumentaci lze jednotlivé prvky webu velmi jednoduše měnit dle barevnosti každého ročníku festivalu. Má velmi přehledný program akcí s filtrováním, napojený na předprodejový portál SMS Ticket.

Zákazník si může i načasovat, kdy se jaké části webu mají zobrazovat, pro efektivní přechod jednotlivých roků, reflektuje také sezónnost a chod pořadatelova roku. Festival je spojený s vínem, tak si zákazníci mohou na webu objednat vína, která jim během degustací a poslechu chutnala. Velké úsilí jsme věnovali responzivitě webu, protože spousty příznivců festivalu pravidelně sledovali nové příspěvky v aktualitách webu a velké procento zákazníků i lístky přes mobilní zařízení objednala.

 

 

Hudební festival Znojmo - struktura webu
Hudební festival Znojmo - web
Hudební festival Znojmo - web

Online marketing

Online marketing je součástí našich každoročních aktivit pro festival. Již několik měsíců před začátkem spouštíme reklamy v obsahové síti Google, Seznam, bannery na Facebooku a Instagramu. V průběhu festivalu se staráme o příspěvky na sociálních sítích. Cílem těchto kampaní je prodat vstupenky, případně informovat o akcích, které jsou zdarma, čímž jim zvedáme návštěvnost.

Jako velice efektivní nám přijde videoformát reklamy, který jde umísit například na YouTube a dle sledovaného obsahu a dle lokality zobrazovat videa z festivalu té správné cílové skupině.

 

 

 

 

Hudební festival Znojmo - Facebook bannery
Hudební festival Znojmo - Facebook bannery
Hudební festival Znojmo - Facebook bannery

Klient o spolupráci

V Atlanticu jsme našli vše, co nám při pořádání festivalu interně chybělo. V této agentuře vznikl náš nový web, který měl v první řadě jednoduše prodávat vstupenky na akce. To se podařilo díky propojení s platformou smsticket.cz. Specialisté z Atlanticu nám také pomohli s online prezentací na Facebooku, S kliku i Google Ads. Hlavní pomoc vidím při hledání vizuální tváře festivalu, kterou jsme se rozhodli každý rok měnit. Ceníme se práce Atlanticu a doufáme v dlouhodobou spolupráci. V naší neziskové organizaci nemáme žádného stálého zaměstnance, proto nám velmi pomáhá, že se agentura postará o vše kolem komunikace.

Jiří Ludvík, prezident festivalu

11
obrazů je průměrné množství přihlášených děl do každoroční výtvarné soutěže, která určuje vizuální tvář každého ročníku
30
to je minimální počet akcí, které v rámci jednoho ročníku od nás potřebují pořadatelé zpropagovat
14 000
návštěvníků přilákaly naše kampaně na 18. ročník festivalu
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení