O značce

SANBORN z Velkého Meziříčí dodává technicky náročné komponenty pro výrobce generátorů, turbín a dieslových motorů z celého světa. S produkty z Velkého Meziříčí se můžete setkat na souši i na moři, uplatňují se při těžbě ropy i výrobě energie. S náborovou kampaní vsadili na Atlantic.

O spolupráci

Úspěšný průmyslový podnik hledal nové zaměstnance pro obsluhu CNC strojů. A to zrovna v době nejnižší nezaměstnanosti v dějinách České republiky. Žádný lehký úkol – kvalitní a volní zaměstnanci na pracovním trhu v podstatě nebyli. Náborovou kampaň jsme proto museli pečlivě promyslet a naplánovat. A výsledek? Na kampaň zareagovalo 14 vážných zájemců během prvních dní a polovina z nich do průmyslového podniku skutečně nastoupila.

Analýza

Klient se pokoušel nové zaměstnance najít sám, to se však nedařilo a tak se rozhodl, zkusit to společně s námi. Čím jsme si získali jeho důvěru? Nestříleli jsme od boku. Vyžádali jsme si pohovory se stávajícími zaměstnanci a snažili se pochopit, co je pro ně důležité. Každý z nich má svůj příběh a svoje preference. Na problém jsme se dívali ze všech stran, z pohledu personálního oddělení i očima konkrétních zaměstnanců.

Sanborn - analýza

Strategie

Čeho chceme dosáhnout? Naše strategie je jednoduchá: Plánujeme kampaň, která bude pravdivá, účinná a atraktivní. Hledáme správné emoce a přesvědčivé argumenty. Porovnáváme jednotlivé komunikační kanály a vybíráme ty nejvhodnější. Kde inzerovat a co, to nám poradili právě stávající záměstnanci.

Kreativa

Pečlivě si hlídáme vizuální stránku komunikace i její lidský tón. Sanborn je moderní a seriózní firma s dobrou perspektivou, pro vlastní rozvoj i pro spokojený život zaměstnanců. Nic z toho se nesmí z naší komunikace vytratit. Při hledání kreativních konceptů jsme lovili v různých vodách, ale nakonec jsme vsadili na autenticitu a věrohodnost, kterou nejlíp vyjadřují spokojení stávající zaměstnanci. Nafotili jsme výrobu a navrhli kreativu kampaně. Ukázali jsme zaměstnance, pracoviště, ale i unikátní výrobky, které v závodě vznikají.

1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6
1/3
2/3
3/3
1/5
2/5
3/5
4/5
5/5

Billboardy

Vizuální podoba billboardů vycházela ze zvoleného konceptu náborové kampaně. Tím celá legrace ovšem nekončí. Kde umístíme konkrétní billboardy? Kde máme největší šanci oslovit relevantní publikum? Cílili jsme na Třebíč a cestu do Velkého Meziříčí. Celkem jsme oslovili 7 majitelů billboardových ploch a vyjednali klientovi ty nejlepší podmínky pro publicitu náborové kampaně.

Sanborn - náborová kampaň
Sanborn - náborová kampaň

Média

Jedna věc je výběr správných novin pro umístění konkrétních sdělení a druhá věc: ta konkrétní sdělení připravit. Klasický rozhovor s vedením firmy? To není problém, máme v týmu hned dva zkušené novináře. Tradiční inzerci jsme pak realizovali v souladu se zvoleným konceptem: Mluvíme k věci, ukazujeme reálné prostředí, používáme pravdivé argumenty! Vedle článků a rozhovorů v lokálním tisku jsme vytvořili i tištěné inzeráty.

 

PPC

Pro vyhledávací kampaně jsme připravili přesvědčivé texty s jasným sdělením, pro obsahovou síť zase reprezentativní bannery. V celé kampani jsme využili různé metody cílení. Oslovovali jsme uživatele ve zvoleném regionu, v různých věkových skupinách. Aktivně jsme pracovali i s pracovní dobou zaměstnanců v průmyslových podnicích. Cestujete ráno do práce autobusem a přitom koukáte do mobilu? Fajn, toho zkusíme využít. Snažili jsme se kandidáty oslovit maximálně efektivně. To klientovi ušetřilo kredit.

 

Sanborn - náborová kampaň

Web

Onlinová reklama potřebuje dobrou vstupní stránku. My ale oslovujeme široké publikum: absolventy po vyučení i zkušené mistry svého oboru. Takže jsme vytvořili vstupních stránek víc, podle základní typologie uchazečů o zaměstnání. Z jednoduchého formuláře jsme odstranili všechny překážky, soustředili jsme se na funkčnost.

 

Sanborn - náborová kampaň
Sanborn - náborová kampaň

Úspěšnost projektu

Díky dotazování zaměstnanců se nám povedlo nastavit komunikaci kampaně tak, že na ní cílová skupina aktivně reagovala. Jednoduše si mohli domluvit schůzku díky dobře připravené náborové stránce na webu kariera.sanborn.cz.

Petra Štorková - projektová specialistka

1
unikátní náborová, webová stránka
7
přijatých zaměstnanců za první týden
14
vážných zájemců během
prvních dní kampaně
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení