Tvorba obsahu
V prvním kroku jsme potřebovali detailně pochopit, jak produkt a služby s ním spojené fungují. Proto jsme se zákazníkem udělali několik společných workshopů na základě kterých jsme vytvořili seznam potřebných kroků a pustili se do tvorby obsahu.
Nakreslili jsme sadu tematických piktogramů, 3D prvky, které se používají v komunikaci a widgetech webu a 3D model který ukazuje, jak smart technologie funguje ve firmách. Kromě vizuálních prvků jsme společně se zákazníkem vytvořili celý textový obsah webu a ostatních marketingových materiálů.
Web
Vytvořili jsme dynamický web ve futuro stylu. Nechybí grafika na míru, dynamické přechody a animované prvky. Celý web pohání WordPress. Zákazník tedy může upravovat obsah webu dle svých potřeb, přidávat reference, spravovat kontakty a další prvky webu.
Měsíční správa
Zákazník má každý měsíc různé požadavky, ať už pravidelné, tak nárazové. Staráme se o PPC kampaně, newslettery tak i o tiskové materiály.
Úspěšnost projektu
Povedlo se nám jednoduše a srozumitelně odkomunikovat nabízené služby, nasadit PPC kampaně, které sbírají relevatní konverze, ze kterých pan Slavík úspěšně získává nové zákazníky.
Jan Žádník, projekt manažer