Identita
Klient potřeboval pro svoje výrobky novou a zřetelnou identitu. A to z jasných důvodů: Svoje produkty prodával pod málo srozumitelnou značkou, v jeho komunikaci se navíc hádala obchodní značka se jménem výrobní firmy. Bylo to složité a nepřehledné.
Nové jméno značky hledáme společně s klientem. Někdy je naším úkolem nový název vymyslet, jindy stačí klienta pouze inspirovat. Třeba správnou otázkou nebo slovní hříčkou.
Strategie
Promyšlený branding je víc než pouhé jméno. Jakým hlasem bude nová značka mluvit? Bude seriózní nebo zábavná? Hledáme správnou tonalitu a vizuální styl.
Správnou cestu nám ukázal základní komunikační manuál. Bylo to ale dlouhé hledání. Za každý nápad jsme připsali otazník, argumentovali jsme zleva i zprava. Nyní však máme jasno.
Logo
Logo pro designéra? To je výzva. Nerozhodujeme se pouze metodou líbí/nelíbí. Chceme vědět: Jaké grafické prvky se v logotypu objevují a proč? Hledáme logo, které bude zapamatovatelné a bude dobře reprezentovat značku. Náročný klient je designér s vyhraněným výtvarným názorem, ale výsledek se povedl.
Claim
Všichni chtějí dobrý claim a STREETPARK ho má: Probudíme CITY!
Krásné věci oslovují naše city a platí to i pro lavičky. Lavičky a městský mobiliář do města patří. Tak co? Probudíme i vaše CITY?
Tiskoviny
Máme logo, máme claim, máme styl. Katalog, díky jasně definovanému stylu, nevznikal dlouho. Což klienta potěšilo hned dvakrát – před veletrhem i při fakturaci. Katalog není pro každého. Nechybí vám brožura? To máte pravdu, brožura je praktická a levná. Jdeme do toho!
Web
Webové stránky? Nesmí jen dobře vypadat. STREETPARK usiluje o funkční design a my v Atlanticu plujeme na stejné vlně. Kdo bude stránky používat a co na nich hledá? Než jsme se pustili do práce, tak jsme vytvořili analýzu klíčových slov a zadávací dokumentaci webu. Nejdůležitější uživatelé stránek jsou architekti a projektanti. Proto jsme jim usnadnili život. Všechny podklady pro svojí práci mají k dispozici na jedno kliknutí.
Foto
Městskému mobiliáři to na fotkách sluší. Designové produkty si potrpí na prezentaci. I odpadkové koše a zastávky mohou vypadat jak filmové hvězdy. Tak pozor: Vyletí ptáček!
Klient o spolupráci
“Jsou nejlepší a moc mi pomohli. Vytvořili jsme originální a zároveň funkční styl komunikace, který mi sedí.”
Jan Padrnos, majitel firmy Streetpark
návštěvnosti webu
našli ten pravý
Streetparku