Rozšíření reklam v Google AdWords
Rozšíření reklam v AdWords je v poslední době téměř povinnost. Bez nich totiž figurujete jako další nudná textová reklama, která nemá příliš co nabídnout. Stačí ovšem trocha snahy a z obyčejné reklamy máte takovou, od níž ostatní „opisují“.
Rozšíření reklam vytvářejí více důvodů, proč kliknout právě na vaši reklamu.
Existuje spousta rozšíření, některá jsou jen pro mobilní zařízení, některá pro mobily i desktopy. Já zde zmíním ta nejpoužívanější a nejzajímavější.
Rozšíření o volání
Toto rozšíření je ideální např. pro autoservis. Uživatelé mohou rovnou z mobilu zavolat na telefonní číslo, v případě desktopu se jim telefonní číslo zobrazí.
Rozšíření o lokalitu
Ukažte lidem, jak se k vám dostanou. Přece nechcete, aby si vás ještě museli najít na mapě.
Rozšíření o odkazy na podstránky
Nabídněte lidem další odkazy na související stránky. Určitě to ocení a vy nebudete muset vytvářet pro každou podstránku reklamní text.
Doporučení ze sociálních sítí
Zobrazí, kolik máte fanoušků na sociální síti Google+.
Rozšíření o popisky
Přidejte do reklamy popisný text a sdělte lidem přesněji, co můžete nabídnout.
Pro kompletní seznam navštivte stránky oficiální podpory AdWords.
Zapomněli jsme na nějaké populární rozšíření nebo máte vlastní zkušenosti, jak s nimi pracovat? Podělte se s námi v diskuzi pod článkem.