Správný výběr klíčových slov je rozhodující pro úspěch vašeho webu, e-shopu či PPC reklamní kampaně. Důsledná analýza klíčových slov vám dodá soubor výrazů, které vaši zákazníci vyhledávají. Dobře optimalizovaný web s vhodným užitím vytipovaných slovních obratů se dlouhodobě umísťuje na předních pozicích Google a Seznamu, což jsou v Česku nejvyužívanější vyhledávače.
Hra s klíčovými slovy je věda. Nejdůležitější na celém procesu je nalézt vhodnou vyváženost mezi poutavostí obsahu a důvěryhodností pro vyhledávače. Jinak řečeno z tabulky plné slov a čísel je třeba vytěžit maximum, tedy využít vhodné slovní obraty a zakomponovat je do vět nenásilně a logicky. Při analýze klíčových slov pamatujeme na různé typy shod keywords. Když totiž vaši klienti vyhledávají na Seznamu či Google, tak mají na výběr ze tří typů zápisu hledaného sousloví: volné, „frázové“, [přesné]. Na všechny tyto varianty pamatujeme a ohlídáme je pro vás.
S čím vám pomůžeme
- průzkum hledanosti frází spojených s vaším podnikáním
- zpracování analýzy klíčových slov s doporučením nejvhodnějších slovních obratů
- konzultace a návrh konceptu textů ve spojení s klíčovými slovy
- aplikace do textů na webu, PPC kampaní a dalších on-line nástrojů