B2B marketing

Kdo bude Vaším marketingovým oddělením?
Tým Atlantic!

Poskytujeme profesionální reklamní služby a PR pro B2B firmy. Při plánování projektů a kampaní usilujeme o souhru jednotlivých reklamních i PR disciplín a umí komunikovat s Vašimi zaměstnanci, zákazníky i širokou veřejností ve Vašem okolí. Nemusíte mít několik různých zaměstnanců na dílčí činnosti, můžete mít jednoho spolehlivého dodavatele – Atlantic tým.

CO pro Vás může náš tým udělat?

Outsourcing komunikačních aktivit. Naplánujeme vaše reklamní kampaně a PR aktivity, utužíme vztahy se zaměstnanci a zviditelníme vaši komunikaci u zákazníků i široké veřejnosti. Díky zkušenosti v této oblasti vám plně vyřešíme vaše komunikační nejasnosti.

PROČ byste se měli zabývat B2B komunikací?

Zvýšíte povědomí o vaší společnosti a ukážete se v pozitivním světle. Byť vaše společnost primárně necílí na koncového zákazníka, neznamená to, že byste se o komunikaci uvnitř i vně vaší B2B firmy neměli zajímat. Komunikace B2B společností má zcela jiné cíle a cílové skupiny, ale i přesto chcete přesvědčit zákazníky, aby si do svého portfolia zařadili vaše výrobky, zviditelnili vaši nabídku spolupráce nebo říci okolí, jakých úspěchů či novinek jste ve svém odvětví dosáhli.

Jak vám můžeme pomoci

  • Ujasníte si s námi Vaši značku a firemní kulturu.
  • Vyprofilujeme Vám skutečné cílové skupiny a způsoby komunikace.
  • Nastavíme Vám komunikační nástroje a vytvoříme kanály pro interní i externí komunikaci.
  • Vytvoříme Vám materiály, které prokážou skutečnou hodnotu výrobku a kvalitu firmy.
  • Připravíme Vám relevantní a dobře cílené zprávy, které budeme adekvátně šířit.
  • Budeme sledovat Vaše komunikační aktivity a pravidelné reportovat.
  • Nabízíme Vám zpětnou vazbu od našich specialistů, kteří najdou prostor pro zlepšení.

Jak postupujeme

Audit a odborná konzultace.

Máte komunikační oddělení a zatím neuvažujete o outsourcingu? Využijte možnost konzultace s našimi specialisty, kteří Vám zpracují odborný audit komunikace Vaší společnosti.

Branding.

Máte vhodné a zapamatovatelné logo? Koresponduje s Vaší činností a odlišuje Vás od konkurence? Na začátku každé komunikace je jednotný vizuální styl. Jasně definovaná korporátní identita se týká i internetových stránek, vizitek, ale třeba také inzerce v tisku nebo nápisu na budově.

Firemní kultura.

Nemáte jednotný vizuální styl? Jak Vás poznají zákazníci? Pokud máte nejednotně ujasněnou firemní filozofii, je zapotřebí si udělat jasno. Vnímání firmy podtrhne například důsledné používání firemních vizuálů v prostorách firmy i v jejím okolí a také dresscode, ať už jde o pracovní oděvy zaměstnanců ve výrobě, nebo stejnokroj u dalších pracovníků.

Interní komunikace.

Považujete komunikaci s vašimi zaměstnanci za důležitou? Poslouží Vám k tomu hned několik komunikačních nástrojů. Vytvořte pro své zaměstnance korporátní magazín, on-line newsletter, intranet, využijte vývěsní plochy, letáky anebo populární obrazovky v halách a na recepci. Pro posílení vztahů se zaměstnanci pořádejte také interní akce, zaveďte motivační systém benefitů či zajistěte služby mentálního kouče.

Externí komunikace.

Udržujete s okolním světem dlouhodobě dobré vztahy? Pro Vaši společnost je velice důležité zvýšit povědomí o Vaší činnosti u širší veřejnosti. Nemusí jít jen o Vaše zákazníky, ale také o potenciální kandidáty na pracovní místa ve Vaší společnosti. Bez povšimnutí nesmí zůstat ani odborná veřejnost či lidé ve městě, kde máte provozovnu. Dejte o sobě vědět prostřednictvím média relations, internetové stránky a blogu, sociální sítě, inzerce a reklamy, akce pro různé cílové skupiny, veletrhy a exhibice i sponzoring různých neziskových činností.

Pravidelná komunikace.

Již jste si ujasnili firemní hodnoty, logo i vhodné nástroje komunikace? Pak máte stále co změnit. My se Vám postaráme o přípravu textů do časopisu, budeme Vám spravovat webové stránky, včetně blogové sekce, nebo zajistíme pravidelné aktualizace na Vašich sociálních sítích. Výsledky Vaší komunikace utřídíme do měsíčních reportů s vyhodnocením kampaní a výhledem komunikačních aktivit na další měsíc. Pomůžeme Vám zmapovat také komunikační aktivity Vaší konkurence.
Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení