Udržujete s okolním světem dlouhodobě dobré vztahy? Pro Vaši společnost je velice důležité zvýšit povědomí o Vaší činnosti u širší veřejnosti. Nemusí jít jen o Vaše zákazníky, ale také o potenciální kandidáty na pracovní místa ve Vaší společnosti. Bez povšimnutí nesmí zůstat ani odborná veřejnost či lidé ve městě, kde máte provozovnu. Na všechny tyto skupiny byste měli myslet při přípravě Vaší externí komunikace.
Dejte o sobě vědět prostřednictvím média relations, internetové stránky a blogu, sociální sítě, inzerce a reklamy, akce pro různé cílové skupiny, veletrhy a exhibice i sponzoring různých neziskových činností.
Média relations
Média relations neboli vztahy s médii jsou důležitou součástí Vašeho komunikačního mixu. Pokud máte nějakou novinku, připravíme Vám seznam relevantních médií, která by Vaše aktualita mohla zajímat. Zpracujeme Vám profesionální tiskovou zprávu a fotodokumentaci k Vašemu sdělení.
Internetové stránky a blog
Dobře zpracované internetové stránky a blog Vám zajistí opakovanou návštěvnost webu a zájem o Vaši společnost. Základem úspěšného webu B2B společnosti je srozumitelný obsah se sekcí pro novinky z dění firmy či v oboru.
Sociální sítě
Sociální sítě B2B firmám pomohou šířit dobré jméno, budovat značku a také informovat o novinkách ve společnosti. Efektivní je také komunikace na sociálních sítích ve vztahu k novým zaměstnancům a potenciálním vhodným kandidátům z oboru.
Inzerce a reklama
Inzerce a reklama, tedy tištěné inzeráty, on-line bannery, ale také outdoorová reklama, Vám pomůže zviditelnit se. Poutavou a vkusnou grafiku Vám připraví naši kreativní grafici.
Eventy
Eventy pro různé cílové skupiny jsou důležitou součástí komunikačního mixu, která Vám umožní osobní setkání s Vašimi zákazníky, ale také potenciálními kandidáty na volné pracovní pozice, nebo lidé z okolí, pro které chcete být dobrým sousedem. Stejně účinným nástrojem pro Vaši externí komunikaci jsou soutěže a hry.
Veletrhy a exhibice
Veletrhy a exhibice si pečlivě vybírejte a navštěvujte jen ty, které Vám umožní se co nejvíce přiblížit k Vaší cílové skupině, ať už se jedná o zájemce o práci nebo zákazníky.
Sponzoring
Sponzoring je v pro B2B firmy efektivním nástrojem externí komunikace. Corporate Social Responsibility (CSR) neboli Společenská odpovědnost firem Vás zviditelní v pozitivním světle. Náš tým Vám může pomoci navrhnout vhodné subjekty pro podporu a pomůže s administrativou kolem sponzorských darů.
Nenechávejte externí komunikaci až na dobu, kdy „hoří“ a zásobujte veřejnost novinkami z dění ve Vaší společnosti pravidelně.
Nezapomínejte při komunikačních aktivitách také na Vaše zaměstnance a dávejte jim pravidelné informace o dění ve Vaší společnosti. Vaše pozornost by měla směřovat také na interní komunikaci.