Marketingová strategie

Jednoduchá marketingová strategie – záruka dobrého prodeje vašich produktů.

Čím jednodušší a lepší marketingovou strategii máte, tím dříve budete prodávat vaše produkty. Pečlivě zpracovaný plán šetří peníze a umožní efektivně oslovit vaše zákazníky.

Na jaké otázky vám marketingová strategie odpoví?

  • ujasní vám marketingové a komunikační cíle
  • konkretizuje cílovou skupinu
  • definuje, co přesně chcete cílové skupině říci a jak jí to chcete říci
  • vyměří časový harmonogram jednotlivých komunikačních kroků
  • určí rozpočet na dané časové období marketingových aktivit

Jak postupujeme při sestavování marketingové strategie?

Nejprve vám pomůžeme definovat cílové skupiny a cíle, následně navrhneme formy efektivního oslovení, mediální plány, kreativní zpracování, připravíme návrh na podporu prodeje a zvolíme metody pro následné vyhodnocení efektivity strategie.

Data pro naplánování kampaně „necucáme z prstu“, ale plánujeme na základě jasných a prokazatelných čísel. Pro plánování a přesné zacílení využíváme monitoring mediálních investic vaší konkurence, vlastní nástroje CPT Rank Software, CPC Online Rank atd.

  1. analyzujeme situaci
  2. definujeme cílovou skupinu
  3. definujeme cíle
  4. zvolíme nástroje komunikace
  5. vytvoříme harmonogram
  6. změříme efektivitu

 

Chcete se o pojmu marketingová strategie dozvědět více? Začtěte se v našem blogu.

Nastavení cookies
Informace o cookies
Soubory cookie používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu. Používáním tohoto webu s tímto používáním souhlasíte.
Technické cookies
vždy zapnuto
Nezbytné cookies zajišťují klíčové funkce webových stránek jako jsou zabezpečení, správa sítě, přístupnost a základní statistiky o návštěvnících. Tyto cookies můžete vypnout změnou nastavení svého prohlížeče, toto ovšem může mít vliv na fungování stránek.
Výkonnostní cookies
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat personalizované nabídky, obsah a reklamy na základě vašich zájmů na stránce www.atlantic.cz, na stránkách třetích stran a na sociálních médiích.
Analytická cookies
Nástroje třetích stran, například Google Analytics, nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek pomocí zasílání zpráv o tom, jak stránky užíváte. Cookies shromažďují údaje způsobem, který nikoho přímo neidentifikuje.
Souhlasím se vším
Uložit nastavení