Co vše můžete udělat pro zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek?
Účinná propagace neobsahuje pouze placenou inzerci a reklamu. Návštěvnost stránek ovlivňuje mnoho faktorů, které jsou na sobě poměrně závislé. Využijte další osvědčené způsoby, jak zvýšit návštěvnost webu.
Víte, že: Zvýšení návštěvnosti vašich webových stránek nejvíce ovlivňuje kvalita webu, textového obsahu, klíčových slov a PPC kampaní?
Jak vám pomůžeme zvýšit návštěvnost?
- společně definujeme jasné cíle webu
- strukturujeme dobrou architekturu webu
- připravíme kvalitní obsah stránek – texty, obrázky
- vybudujeme zpětné odkazy – link building
- připravíme dobré popisy jednotlivých stránek a obsahu – metatagy, obrázky
- vyladíme dobrý HTML kód
- změříme, zanalyzujeme a rozvineme webové stránky díky nastavení Google Analytics
- vymyslíme a pravidelně zrealizujeme PPC kampaně
Co nejvíc ovlivňuje návštěvnost?
Titulek
- spolu s kvalitním obsahem nejdůležitějším prvkem stránek
- musí obsahovat klíčový výraz a motivovat k akci
- správný titulek zlepšuje umístění webu ve vyhledávačích
- měl by popisovat obsah stránky a mít odpovídající délku
- obsahuje CTA prvek (call-to-action), který vyvolává aktivitu nebo akci ze strany čtenáře („Klikněte zde“ apod.)
Obsah
- zajímavý obsah zajistí dobré umístění ve vyhledávačích
- forma musí být atraktivní pro návštěvníky
- může obsahovat seznamy a shrnutí, recenze, návody a tipy, rozhovory, aplikace, kontroverze apod.
- s kvalitním obsahem souvisí tempo přidávání nových příspěvků a vhodný styl publikování
SEO
- analýza klíčových slov pomůže poznat, jak návštěvníci hledají
- zlepší viditelnost firmy ve vyhledávačích
- vyhledávače upřednostňují weby, které obsahují unikátní a kvalitní informace
- analyzuje hlavně obsah, metadescription, čitelnost, klíčová slova, zpětné odkazy, sociální sítě, pozice ve vyhledávačích atd.
Sociální sítě
- počet sdílení a známost na sociálních sítích svědčí o významu webu
- kromě informací lze využít i aplikace a videa
- aktivní využívání stránek na sociálních sítích, pravidelné přispívání a přidávání zajímavých informací přispívá ke zvýšení návštěvnosti
Vyhledávače
- zákazníci nevybírají jen podle ceny, ale i referencí a dalších znaků
Newslettery
- emaily pravidelně zasílané přihlášeným odběratelům
- předávají užitečné informace zákazníkům či zájemcům
- newslettery vedou čtenáře k objednání výrobku či služby
Zacílení
- správné zaměření na cílovou skupinu, která má na základě oslovení potenciál koupit váš produkt či službu